Skorzystaj z lawety w tanie holowanie warszawa

Ważne informacje

Bezpieczeństwo to podstawa każdego biznesu. Pamiętaj, że każdy pojazd który przewozisz dzięki usłudze TANIE HOLOWANIE WARSZAWA jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej. Nie musisz się obawiać, że Twój pojazd zostanie uszkodzony przez czynniki zewnętrzne  lub w trakcie holowania. 

O nas

TANIE HOLOWANIE WARSZAWA to element większej grupy MLP Serwis - lidera na rynku napraw powypadkowych i mechaniki pojazdowej. 

Naprawy powypadkowe, naprawy lakiernicze czy blacharskie to dziedziny motoryzacji, która bardzo dynamicznie rozwinęły się w ostatnim czasie. Zakłady naprawcze operują sprzętem, o którym można było tylko pomarzyć kilkanaście lat temu. Wyciąganie wgnieceń za pomocą spottera, PDR - czyli bezinwazyjne naprawianie wgnieceń, lakiery wodne czy tzw detailing - to tylko kilka z metod, które współczesny warsztat używa podczas napraw. Jednak czy aby na pewno warsztat zawsze kieruje się dobrem klienta?

Jest takie powiedzenie:" Chcesz mieć przyjaciela, nie polecaj mu mechanika ani blacharza". Dużo w tym powiedzeniu prawdy, ale też dużo kłamstwa. Zacznijmy przygodę z naprawami powypadkowymi od początku. Szkody na pojeździe można podzielić na dwie główne grupy: te, w których płatnikiem jest właściciel pojazdu oraz te, w których płatnikiem jest towarzystwo ubezpieczeniowe. Ma to zasadnicze znaczenie w kontekście procesu naprawy i możliwych korzyści.

Klient indywidualny zazwyczaj chce, aby naprawa była wykonana szybko, tanio i dobrze. Niestety z logicznego punktu widzenia tak się po prostu nie da. Co najmniej dwa z trzech elementów wykluczają się, bo jeśli jest coś dobrze i szybko to nie może być tanio, a jak jest tanio i szybko to nie może być dobrze. Chcąc przyciągnąć klienta, zakłady naprawcze prześcigają się w cenie naprawy, jednak jest to droga w nieznane. Czego zatem możemy się spodziewać po lakierowaniu maski za 300zł, jeśli lakiernik potrzebuje na to 2 rbg i materiału wartego 100zł? Nie oczekujmy po takiej cenie cudów. Jaki z tego morał? Klient sam jest sobie winien bo szuka najtańszego rozwiązania, z którego później nie jest zadowolony. Jak temu zaradzić? Jeśli szukasz zakładu, który naprawi Twój samochód wedle Twoich sugestii i z najwyższą możliwą starannością, po prostu szukaj warsztatu z najlepszymi możliwymi ocenami. Szukaj, rozglądaj się. Prawda jest taka, że poza szarlatanami lakiernictwa i magikami blacharki są jeszcze na tym świecie fachowcy, którzy wykonują swoją pracę z powołania, tak aby klient był zadowolony. Zobacz jakie to proste: wystarczy, że w wyszukiwarce google wpiszesz np: Naprawy powypadkowe Warszawa. Wyszukiwarka sama zaproponuje te warsztaty, które mają największą popularność lub najlepsze oceny. Dzięki temu nie rozczarujesz się robotą lakiernika czy blacharza.

 

-TOP 5 NAPRAWY POWYPADKOWE WARSZAWA-

 

Jak sprawa wygląda w przypadku napraw z AC lub OC sprawcy. W teorii jest tak, że części użyte do naprawy w przypadku większości AC i OC sprawcy powinny być nowe i oryginalne - takie przynajmniej jest założenie samego ubezpieczenie. W przypadku szkód z AC często zdarza się, że ubezpieczyciel wykonuje oględziny po naprawcze i na ich podstawie wypłaca odszkodowanie. Zakład chcąc zainkasować pełną kwotę z odszkodowania musi użyć wyłącznie oryginalnych podzespołów. I w sumie na tym się kończy historia szkód z AutoCasco. A jak się sytuacja ma w przypadku szkód komunikacyjnych z OC sprawcy? Tu zaczyna się prawdziwa "wolna amerykanka". Ubezpieczyciel musi pokryć szkodę jaką wyrządził mi sprawca, ale zgodnie z kodeksem cywilnym ubezpieczyciel nie ma prawa żądać od poszkodowanego lub zakładu naprawczego jakichkolwiek dowodów dotyczących naprawionego mienia. To natomiast daje ogromne pole do popisu dla zakładów naprawczych. Kreatywność polskich zakładów blacharsko-lakierniczych nie zna granic. Spawanie plastików, szpachlowanie błotników, polerowanie przerysowanych elementów - to tylko kilka prostych sztuczek na zlikwidowanie szkody. Wracając do pytania zasadniczego: gdzie w tym wszystkim jest klient, który chce odebrać samochód w stanie jak z przed kolizji? Notoryczne zwiększanie rozmiaru szkody o dodatkowe uszkodzenia, wnoszenie o dodatki celem wydłużenia najmu samochodu zastępczego, balansowanie na granicy szkody całkowitej - tych zachować starajcie się omijać. Takie praktyki są stosowane nie tylko w podrzędnym warsztacie, ale również w autoryzowanych stacjach obsługi danej marki - w końcu tam również jest czynnik ludzki. Jak zatem nie doprowadzać do takich sytuacji? Zawsze kierujcie się opinią, ale nie opinią znajomych czy przyjaciół, ale opinią środowiska. We wcześniej wspomnianej metodzie, czyli wyszukaniu na googlach najlepszego warsztatu w okolicy jest bardzo mała szansa, że wybierając warsztat z oceną 4,8-4,9 natkniemy się na oszustów. 

Jak zatem powinna wyglądać właściwa naprawa blacharska lub lakiernicza?

Zasadniczo zacznijmy od tego, że zawsze poproście zakład naprawczy o bieżące relacjonowanie naprawy. Róbcie coś na zasadzie regularnego audytu. Uczciwy zakład naprawczy przedstawi rachunki, faktury czy pokaże uszkodzone i wymienione elementy. To wszystko dla Waszego dobra. Pamiętajcie, że za kilka lat albo miesięcy będzie to miało zasadnicze znaczenie przy odsprzedaży Waszego samochodu i na jego wartość. Dobrze zrobiona naprawa blacharsko-lakiernicza nie zmieni wartości pojazdu, a nawet ją może zwiększyć. Dobrze zrobiona naprawa powypadkowa to taka, która polegała na wymianie części, jej polakierowaniu i poprawnym spasowaniu - zgodnym z kosztorysem naprawy. Wszędzie tam gdzie element powinien być wymieniony, a został tylko naprawiony - to próba oszukania Was samych. Nie dajcie się oszukać :)

I tym pozytywnym akcentem żegnamy Was i do zobaczenia przy kolejnym wpisie na blogu.

Tanie Holowanie Warszawa

 

 

ZOBACZ JAK POWINNA WYGLĄDAĆ NAPRAWA POWYPADKOWA

 

 

Jak powinna wyglądać idealna naprawa blacharsko-lakiernicza?

09 marca 2021
Lakierowanie grilla przedniego Volkswagen T5 w zakładzie MLP Serwis - naprawy powypadkowe Warszawa. pomoc drogowa tanie holowanie warszawa
Logotyp naszej firmy to laweta holująca samochód osobowy.